Συχνές ερωτήσεις
Ναι είναι δωρεάν και εντάσσεται στο πρόγραμμα έργου δράσης του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛΜΕΠΑ) του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας. Ειδικότερα, αποτελεί μέρος της επιμέρους δράσης του προγράμματος σχετικά με την εργασιακή καθοδήγηση με στόχο την εκπαίδευση και κατάρτιση των ωφελούμενων του προγράμματος για την παροχή συμβουλευτικής στήριξης και κατάρτισης τους σε συνεργασία με τις αρμόδιες Κοινωνικές Υπηρεσίες των συμπραττόμενων εταίρων, μέσα από την συμβουλευτική με σκοπό την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη.
Η εγγραφή ως καθοδηγούμενος πραγματοποιείται από το πεδίο «ΑΝΑΠΤΥΞΕ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ».
Η εγγραφή ως Μέντορας πραγματοποιείται από το πεδίο «ΓΙΝΕ ΜΕΝΤΟΡΑΣ».
Η εγγραφή ως Εργοδότης πραγματοποιείται από το πεδίο «ΓΙΝΕ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ».
Η εγγραφή ως Μέντορας πραγματοποιείται από το πεδίο «ΓΙΝΕ ΜΕΝΤΟΡΑΣ».
Η εγγραφή ως Εργοδότης πραγματοποιείται από το πεδίο «ΓΙΝΕ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ».
Με την εγγραφή έρχεται στο email μου μήνυμα για την επιβεβαίωση της διεύθυνσης email μου. Σε περίπτωση που δεν έχω λάβει τέτοιο email, ελέγχω το φακέλου Spam μήπως έχει πάει εκεί, διαφορετικά από τη σελίδα σύνδεσης επιλέγω «Επαναποστολή email επιβεβαίωσης».
Όταν ολοκληρώσω την εγγραφή μου και επιβεβαιώσω από το email μου σύμφωνα με τις οδηγίες, πρέπει να συνδεθώ ξανά για να προχωρήσω στην πλατφόρμα.
Όταν ολοκληρώσω την εγγραφή μου και επιβεβαιώσω από το email μου σύμφωνα με τις οδηγίες, πρέπει να συνδεθώ ξανά για να προχωρήσω στην πλατφόρμα.
Πηγαίνω από το «Προφίλ Χρήστη», κάνω τις απαραίτητες αλλαγές και πατάω μετά αποθήκευση.
Θα έρθει ειδοποίηση στο email μου όπου θα με παραπέμψει να επισκεφθώ την ιστοσελίδα της Πλατφόρμας και να δω το Μέντορα/Εργοδότη που έχω αντιστοιχηθεί.
Αφού έχω αντιστοιχηθεί με τον/την Μέντορα/Εργοδότη μου, στέλνω από την πλατφόρμα από το «Μηνύματα» για να κανονίσουμε πιθανή ημερομηνία διαδικτυακής συνάντησης. Η ειδοποίηση των μηνυμάτων αποσταλεται και στο email του χρήστη στον οποίο στέλνουμε μήνυμα.
Από το «Συνεδρία Βίντεο» (αφού έχω κάνει αποδοχή κοινής χρήσης βίντεο, μικροφώνου). Αν αντιμετωπίζετε τεχνικά προβλήματα ανατρέξτε στην «Αντιμετώπιση Προβλημάτων».
Πατάω «Διακοπή συμβουλευτικής/απασχόλησης», στη συνέχεια «Ξεκινήστε νέα συμβουλευτική/απασχόληση» και κατόπιν περιμένω νέα αντιστοίχηση.
Μπορούμε να κάνουμε μέχρι και 5 συνεδρίες. Ο Μέντορας/Εργοδότης σας επιλέγει πότε γίνεται η ολοκλήρωση συνεδριών.
Αφού ολοκληρωθούν οι συνεδρίες και συμπληρώσω το ερωτηματολόγιο εξόδου μπορώ να λάβω Βεβαίωση Συμμετοχής από το Πρόγραμμα.
Από το «Προφίλ Χρήστη» επιλέγω τον νέο Τομέα και τις ειδικότητες που επιθυμώ καθοδήγηση και πατάω «Αποθήκευση». Στη συνέχεα από την «Αρχική» σελίδα επιλέγω «Ξεκινήστε νέα συμβουλευτική/απασχόληση». Όταν αντιστοιχηθώ με νέο Μέντορα/Εργοδότη θα έρθει ειδοποίηση στο email μου.
Από την Αρχική Σελίδα της Πλατφόρμας (όντας αποσυνδεμενος) επιλέγω από το υποσέλιδο «Επικοινωνία».